Efterlyses: IKEA tallrikar "Arv"

Everyday / Permalink / 2
Jag har länge varit på jakt efter de här "arv" tallrikarna på IKEA men de verkar vara helt slut här i Sundsvall och ingen kan svara på när/om de någonsin kommer komma in i lager igen. De har t.o.m tagit bort deras plats på hyllorna så jag är inte optimistisk.

Däremot finns de kvar i Malmö, Sthlm Barkarby och Sthlm kungens kurva.
Någon med vägarna förbi någon av dessa ställen som skulle vilja köpa en uppsättning till mig?
Pretty please. Det känns lite maffigt att åka 90 mil tur o retur för att köpa 10 tallrikar för 290 kronor.

#1 - - mamma:

Jag vet en du kan fråga om du betalar bra ;)

#2 - - Sofie:

Hej! Jag snubblade in på din blogg och tänkte informera dig om att porslinsserien Arv från Ikea har utgått men att den kommer tillbaka i April igen. Vad jag förstod på personalen på Ikea i Kungens Kurva så kommer den dock att komma tillbaka i två andra färger, ljusrosa och ljusgrå tror jag att det var. Kan också passa på att tipsa om att den cremevita Arvserien fortfarande finns kvar att köpa på Ikeas hemsida ifall att det var dem du var ute efter. Hoppas att den informationen hjälpte lite.



Med vänliga hälsningar

Sofie

Till top