Då man har orörda bilder liggande

Fotografier / Permalink / 3
Ibland kommer livet emellan och man glömmer bort och/eller väljer bort vissa saker. För mig har blogg och fotografering inte prioriterats de senaste veckorna men nu känns det som att jag börjar hitta tillbaka igen. Denna vecka har jag fullt upp med att redigera bröllopsbilder på kvällarna så jag tänkte visa några bilder som blivit liggande sedan slutet av juli så länge. 
 
Förutom att jag är väldigt förtjust i den lilla killen på fotografierna så är jag också väldigt förtjust i ljuset. 
Som vanligt kanske ni tänker och ja jag tjatar nog ganska mycket om ljuset men det är ju såå viktigt.
 
 
#1 - - sara:

åh åh åh! så underbara bilder!

Svar: Åh tack snälla. Roligt att du gillar dom :)
thepioneer.blogg.se

#2 - - Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

Åh vilka fina bilder!

#3 - - Ida:

Haha på sista bilden ser det ut som att det är någon slags vulgär nakenfotografering... Med barn som censur liksom ;-)

Fina barn måste jag säga, men vem är den där gamla tanten?

Svar: Haha vilken tant?
Vulgär nakenfotografering.. nej men vet du vad.. sådant sysslar vi väl aldrig med ;)
thepioneer.blogg.se

Till top