Tulips and some tea

Everyday / Permalink / 0
 
Vilken avslutning vi fick på januari. Hela familjen med undantag för mannen lyckades åka på magsjuka. En ganska lindrig sådan men med världens längsta återhämtningstid. Barnen har precis börjat äta normalt igen medan jag fortfarande känner mig yr, orkeslös och illamående. Jag försöker peta i mig något litet mellan varven bara för att orka stå på benen. Varm mat funkar inte utan det får bli smoothies och grönsaker. 
 
Då det inte finns så mycket annat att göra än att se på teve då man är liggande så har jag börjat följa en ny serie. The fall. Jamie Dornan (blivande mr Grey) spelar Paul Spector, tvåbarnsfar och seriemördare. Gillian Anderson (Scully från Akiv X) spelar polisen Stella Gibson som försöker fånga seriemördaren. Jag är egentligen inget fan av brittiska kriminalserier men denna är riktigt bra med en bra vinkling där man får veta redan från början att Paul är seriemördaren. Jag har varit lite skeptisk till honom i rollen som Christian Grey men nu ser jag faktiskt fram emot det och tror att det kan bli riktigt bra. Nu ser jag fram emot en tjejkväll och ett biobesök om två veckor. 
 
 
 
Till top