"Jag förlorade mig själv, allting i min värld gick sönder"

Everyday / Permalink / 1
Kroppen och jag samarbetar inte något vidare bra just nu. Eller som min läkare säger; min kropp signalerar åt mig att jag behöver vila. I mitt sjukintyg står det bl.a att jag är trött och är palpationsöm över bröstkorgen. Jag förstår att ordet trött kan ge fel signaler om man inte förstår helheten. Om man inte förstår att det inte handlar om att man sover dåligt (vilket man också gör) utan att man är själsligt trött och helt dränerad på energi. Att dagens enda måste att duscha kan kännas oövervinnerligt och hur mycket energi det tar både psykiskt och fysiskt att överkomma det hindret. Likaså hur lång tid det har tagit för mig att få ihop det här inlägget. Men detta kommer fortsätta vara en del i min rehabilitering och jag ska försöka ge mig själv en ärlig chans denna gång, sätta upp mål som faktiskt är möjliga att uppnå. Men först ska jag vila och försöka få tillbaka lite av mig själv.
 
 
Två bilder från min instagram heynoli.
 
#1 - - Jossan:

Skickar styrkekramar!

Till top