Uterum

Everyday / Permalink / 2
Just nu drömmer jag om en harmonisk liten hörna i jordnära toner på balkongen där jag kan spendera ljumma sommarkvällar. Jag har länge sneglat på en Sinnerlig dagbädd men jag har helt enkelt inte hittat någon bra plats för den. Förrän nu vill säga. Och nu när jag vet vad jag ska utgå ifrån för möbel så är det mycket lättare att få en bild av hur jag vill ha det på balkongen. Detta får bli min moodboard för nästa projekt här hemma.
 
#1 - - Veronica Wallgren:

Så himla mycket fint! Älskar vårt uterum och spenderar väldigt mycket tid där :)

Svar: Vad roligt :) Hoppas att jag också ska få till ett mysigt uterum.
thepioneer.blogg.se

#2 - - Ida:

Jättefint! Jag gillar också sinnelig, men tänker att den väl måste stå under tak? Då har jag ingen bra plats...

Svar: Ja jag skulle inte våga ha den ute i det fria..
thepioneer.blogg.se

Till top