Jotun Rhythm of life

Everyday / Permalink / 0
Som ni kanske har märkt från tidigare inlägg så har jag varit i ommålningstankar hela sommaren. Inte för att jag inte gillar färgerna vi har nu (och bara haft ett år) utan för att jag behöver något nytt. Färgen deco blue som vi har i sovrummet t.ex. Helt fantastiskt fin, matt mörkblå färg. Jag är så glad att jag vågade gå från vitt till en så mörk färg och jag har verkligen trivts i vårt sovrum där jag spenderat väldigt mycket tid. MEN.. nu känns färgen bara för mörk och helt fel till den mer naturnära stil som jag vill ha i sovrummet. Kanske beror det på att jag spenderat så mycket tid där som jag blivit less på färgen. Men jag har inte lyckats hitta någon annan färg som känns rätt så jag har avvaktat hela sommaren men nu har Jotun äntligen släppt sin nya kollektion och den är helt fantastisk. Man inser hur väl de lyckats med stylingen då man sitter och funderar på att måla om i färger som man aldrig kunnat tänka sig tidigare. Mina tankar innan var ett sovrum i naturtoner och ett mörkare grönt vardagsrum. Jag har egentligen inte ändrat mig utan kanske snarare hittat just de färger som jag har saknat plus att jag har hittat ett par extra färger som jag önskar att jag hade rum över till att måla med.
 
Men låt oss titta på några favoriter från Jotuns nya färgkollektion Rhythm of life.
 
Till top