Här sitter jag

Everyday / Permalink / 1
 
 Fredag kväll och här sitter jag än en gång och viker julstjärnor och dricker julmust. Lägga pussel har tillfälligt fått vika plats för julpysslandet. Jag befinner mig verkligen inte på en bra plats just nu och det krävs mycket fokus för att inte gå sönder emellanåt. Jag försöker acceptera min nya livssituation som inte är den jag hade önskat mig. Jag önskar jag kunde hata dig för det hade varit så mycket lättare för den här sorgen håller på att äta upp mig hel.
 
 Lördag kväll och här sitter jag och kollar på gårdagens opostade inlägg. Jag har nyss torkat golvet i hela lägenheten med tårarna rinnandes nerför kinderna. Ikväll hatar jag verkligen den här lägenheten. Det var här jag skulle få börja om, här jag skulle få vara lycklig. Det var här jag skulle få vara med dig, här vi skulle leva med våran bonusfamilj. Nu är allt borta och min familj har halverats samtidigt som mitt liv förväntas fortsätta som vanligt som om ingenting har hänt. 
#1 - - Lina :

❤️

Till top