Jag klarade det

Everyday / Permalink / 2
Alla som vet något om utmattning och återgång till arbete vet att man tar ett litet steg, en dag i taget. Idag gjorde jag min första dag på 75%. Dessutom hade jag inskolning och mina två kollegor var borta båda två. Så jag roddade inskolning med en vikarie som jag aldrig träffat förut och vet ni vad, det gick. Det var jobbigt det tänker jag inte sticka under stolen med, men det gick och det var så skönt att åka ifrån jobbet med den positiva känslan. Jag lyckades dessutom ta mig hem utan att somna på bussen men jag somnade sedan sittande i soffan före middagen. Föga förvånande kanske. 
Imorgon är en ny dag. En ny dag som jag ska rodda själv med inskolning och vikarier. Men en dag, ett litet steg i taget. 
 
 


#1 - - Ida:

”Åh Valle”... säger Liv. ”Kamelryggen”... 😅

#2 - - Lina:

En dag i taget. Vilken härlig känsla njut av den ❤️

Till top