Tänk att den där underbara lilla pojken är min!

/ Permalink / 3


Han med den egna vijan som protesterar högljutt då han inte får som han vill.
Han som vaknade inatt och gapskrattade i säkert 10 minuter utan anledning.
Han som kiknar av skratt då jag kittlar honom i armhålorna eller blåser på hans tår.
Han som får alla i sin omgivning att göra de mest töntiga saker bara för att få höra hans
härliga, gurglande skratt gång på gång.
Han som är min son, mitt allt.
#1 - - Helené:

Haha, jag måste väl vara de ;)



Tycker du? Vi har precis köpt ramar till korten, så vi sa de att han är så himla olik sej :) Han är lite över en månad där :) Lillfisen!

#2 - - Helené:

Vi som tycker han är så olik sej, alltihopa :) Ja, de är verkligen super läskigt vad fort dom änd



Gjorde ni oxå förstoringar? :)

#3 - - Helené:

Okej, blev dom bra då? :) Vi tog alla kort vi knäppte vi, förutom ett :)

Till top