Ledig lördag

/ Permalink / 1
Lyssnar på strimmor och byter rosa mot rött...



Men vart är solen? Det skulle ju vara sommar och strålande sol idag (!)
Jag ser ingen sol och speciellt varmt är det inte heller. Jag som hade hoppats på en dag på balkongen i dom nya solstolarna men tji fick jag. Undra vad man ska hitta på istället då? Undra om jag kan få med mig älskling ner på sonycenter och klämma lite på vaion? Troligen inte. Dessutom lär det ju ta några timmar innan han vaknar till liv sen igår kväll. Men jag skulle verkligen behöva åka ner på stan en sväng. Skulle behöva investera i en viss sorts BH också som jag kan sova i. Nu är det tydligen igång, det var som att nån vred om kranen igår kväll och inatt har det bara forsat, haha. Okej där överdrev jag kanske liiite men ändå ;)
#1 - - Katja:

jag såg den imorse, men nu gömmer den sig väl :P

Till top