23-07 Tack!

/ Permalink / 2
Vi har börjat ge Liam välling på kvällen istället för ersättning. Mild havrevälling. Han är ju snart 7 månader och det känns som att det är dags att börja avveckla ersättningen inom en snar framtid. Dessutom hade jag hoppats på att han skulle börja sova lite längre om han fick välling, han har aldrig kommit tillbaka till sina gamla sov vanor efter sjukdomarna och vaknar flera gånger per natt. Känns lite som att ta två steg bakåt då han ganska tidigt började sova hela nätter utan mat. Igår kväll fick han en flaska välling runt 23 och sov sedan till kl 7 imorse. Obeskrivligt skönt. Då fick han lite mer mat sedan sov vi vidare till närmare halv 10. Då var det VÄRLDENS GLADASTE kille som låg bredvid mig i sängen. Skrattade och busade.


Idag ska mormor vara barnvakt på riktigt för första gången medan jag o Ante ska på spa och massage. Det var min kombinerade födelsedag och förlovningsdags present från honom. Det ska bli så skönt att få komma iväg på lite vuxenlyx bara han o jag.


Tänkte jag måste ju skriva vad jag mer fick igår...
Den sladdlösa dammsugaren då förstås, en digital fotoram, 2 salladsskålar, body butter från body shop, 2 toppar varav en från Forever21 i NY, solbrillor, presentkort på klippning, presentkort på h&m... blommor, pengar och kort, det vanliga. Dessutom hade mamma (och pappa?) skrivit ut hela min blogg och gjort ett snyggt häfte. Det ska bli kul att läsa när man är lite äldre.

Nu har jag säkert glömt något men då får ni ha öveseende med det. Ni vet vad man säger om minnet när man blir äldre..
#1 - - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥:

Hoppas att det funkar med vällingen!



Jag såg också på Oprah om lilla killen som levde i 99 dagar... det var väldigt gripande!

#2 - - Katja:

verkar som om du hade en finfin födelsedag :) Jag vill också åka på spa :P

Till top