Flyttdag 2 och 3

/ Permalink / 1


Köket. Det enda rum som är någorlunda färdigt. Ostrukna gardiner dock.



Vardagsrummet.
Här sover, leker och umgås vi för tillfället. Jag älskar att sova på madrass på golvet. Försökte övertala mannen att vi alltid skulle göra det men jag tror inte han nappade på min idé.



Liams rum. Ombyggnad pågår för fullt. Fläckiga turkosa väggar med många hål + ful bård är nu borta. Nu ska den nya färgen (syre) bara torka sedan ska här inredas o göras mysigt. Efter bilder kommer senare!



Vårt sovrum. Renoveringen börjar imorgon. Mörkröda väggar ska bli lite mer diskreta lagerblad. Efter bilder kommer senare!



Hallen. Det är dom små detaljerna som gör det.



Belöningen efter en hel dags hårt slit.


Dessutom är den gamla lägenheten såld nu. Pengarna är överförda och nycklarna ifrånlämnade. Men jag trivs jättebra i nya lägenheten så det känns helt ok!
#1 - - Sara:

Åhh det kommer bli så fint när allt är färdigt. Jag trivs som fisken i vattnet i den nya lägenheten, så det blir nog en övernattning eller två även här ;)



Enda nackdelen än så länge är att jag inte kunde hitta solen på balkongen när jag kom. Antar att den är där tidigare på dagen, får undersöka det imorgon.



Ni har fattat ett rikigt bra beslut angående denna lägenhet. Ni kommer trivas som fiskar i vattnet där. Jag menar Ante har ju redan hittat till grannarna ;) Men som tur är flyttar dom ju snart så då får du ha karln din hemma lite också på kvällarna haha.



Syns imorgon!

Till top