Typ sjuk.

Everyday / Permalink / 1

Vaknade imorse med halsont, rinnande näsa och huvudvärk. Tog två alvedon innan skolan och köpte några riktiga halstabletter på apoteket som man bara får ta 3 stycken om dagen av (Zyx). Riktigt bra var de för jag har redan mycket mindre ont i halsen. Lunchmackan på subway smakade skumt och jag tänkte nästan gå och klaga då My upplyste mig om att det nog berodde på att jag var sjuk som det smakade konstigt. Hela vägen hem i bilen satt jag och funderade på om jag var hungrig eller ville spy och då jag kom hem ramlade jag i säng och sov 1,5 timme. Jag mådde lite bättre efter en rejäl portion spagetti och köttfärssås men huvudet bankar fortfarande och kroppen känns tung. MEN imorrn måste jag upp på skolan i vilket fall, obligatoriskt seminarium som jag inte vill missa. Får ladda upp med tabletter och mycket sömn helt enkelt.

Dagens konsumtion av värktabletter: 6 alvedon, 3 fishermans friend + 2 st Zyx.


#1 - - SARA:

Min förkylning som jag hade innan jag åkte vägrar ge med sig. Tror det är dålig luft uppe på mitt rum. Är jätte snorig varje morgon. Och halsen vägrar ge med sig.



Tänkte ändå försöka börja träna denna vecka. Spännande att träna på ett helt nytt ställe. Undra om passen är snarlika? Jag återkommer om det ;)

Till top