I telefon med Liam

/ Permalink / 1

Äntligen fredag och nu får jag snart träffa mina små prinsar igen. I förrgår pratade jag med Liam i telefon och då vi la på kunde jag inte hålla tårarna borta.

"Hej mamma, har du klippt dig?" Vems är den där ljusa underbara stämman? Är det verkligen min lilla 3åring som pratar sådär? Som för en konversation, svarar på frågor och berättar om allt han sett och gjort.
Han berättade att Noel satt och åt kräm till frukost (klockan 14.00 så det var nog snarare mellis). De skulle äta kyckling till middag. Han och Noel hade fått leksaker. Noel hade fått ett lejon. Moster var där hos mormor och morfar, hon satt vid mormors dator. Simba var ute, de skulle gå ut på promenad med honom snart. Han hade träffat sin absoluta favoritperson i hela världen Hooooova (Läs:Lova) hos "gammelhammo" med Lina och Henke. Gammelfarmor skulle komma till mormor och morfar och äta kyckling. Inte nu men på lördag.

"Ska jag åka hem mamma? Jag ska sova lite till sen ska jag åka hem klockan åtta tio"

#1 - - SARA:

Haha ja vi undrade just vart han fick åtta tio ifrån ;) måste ha varit för mkt med morfar ;)

Till top