Emma, Jesper och Albin: en familjefotografering

Fotografier / Permalink / 7
Äntligen kan jag visa er fotografierna på den här fina familjen som jag fotograferade förra helgen i Grevebäcksparken här i Sundsvall. Emma och jag hade pratat ett tag om att jag skulle fotografera dom och jag är så glad att det äntligen blev av. Hela fotograferingen var väldigt lättsam och äkta. Som om jag var med dom på en söndagspromenad i parken ungefär. Precis som jag vill ha det. Hunden Sandy fick också vara med på ett par kort även om hon hellre ville springa runt i parken och leka.

 
 
#1 - - Ida-foto:

Vilka fina bilder!

#2 - - Ida-foto:

Vilka fina bilder!

#3 - - Lina:

Så mycket kärlek i bilderna!

#4 - - Patricia:

Fantastiskt fina bilder! Härligt ljus! :)

#5 - - SARA:

Super fina kort som vanligt! Snacka om en liten barbiefamilj ;)

#6 - - Ida:

Härliga bilder! Gillar speciellt den på alla tre där Albin lyfter på handen och den där mamma pussar Albin på kinden! Har du övertalat Johan än?

#7 - - Moa - hobbyfotograf:

Jätte fina bilder! Nr 5 var sååååå super fin! :)

Till top