Helene och Joakim - del två

Fotografier / Permalink / 10
Jag hade en ganska tydlig bild i mitt huvud vad jag var ute efter då jag efterlyste ett par till en gravidfotografering.
Helene och Joakim nappade och det är jag så glad över för det blev en fullträff. 
 
 
 
#1 - - TIDSTJUVEN:

Åh så vackra bilder! Du har verkligen lyckats fånga kärleken och ömheten på bild Nina. :)

#2 - - yasmine mamma till dennis:

super fina bilder

#3 - - Veronica:

Så himla underbara bilder!

#4 - - Lina:

Så otroligt fina bilder. Älskar hennes klänning också!👌

#5 - - Joe:

Åh så vackert!!

#6 - - Lena:

Underbara bilder. Som utstrålar lycka..

#7 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

omg vad fina

#8 - - Anonym:

Så otroligt skarpt fångat & jag älskar hur de har synkat sina kläder till miljön och varandra!

#9 - - lovisa:

underbara foton! så fina i sin enkel-/naturlighet!

#10 - - Cherie | Börja Spring:

Väldigt fina bilder! :)

Till top