Bröllopsporträtt i kvällssol

Fotografier / Permalink / 1
Så fint det är att få fota bröllopsporträtt på ett fält i kvällssolen med fina människor som dessa. Kanske känner ni igen dem. De är något av stammisar hos mig. Det blir lätt så med vänner som dessa. För då man fotar de här två så är hälften av bilderna suddiga av för mycket skratt och den andra halvan är alldeles, alldeles underbara. 
 
Jag är så glad över att få fota minst ett till bröllop detta år och sommaren 2015 börjar bli välbokad även den. Vill ni boka mig så maila mig på [email protected]. Självklart fotar jag bröllop även utanför Sundsvall. Mina priser finns på ninasfotografier.com och just nu har jag 40% rabatt på alla paket om ni gifter er i Sundsvall detta år. 
 
 
#1 - - Lina:

Du skriver så snälla saker. Du är så otroligt duktig på det du gör! 😘

Till top