For all the times that you made me feel small

Everyday / Permalink / 3
September.
Oktober.
November.
December.
Januari.
 
19 februari. Äter, sover, jobbar och försöker ta mig upp varje morgon och göra det igen. Vintern har varit tung, så tung. Då tre saker kraschar samtidigt är det svårt att stå stark. Just nu känns ingenting säkert längre och jag boar för fullt här hemma. Snöar in på inredning och vackra saker. Jag vet att jag flyr in i något men det är okej. Jag känner mig själv bättre nu. Saknar att kunna gå tillbaka i bloggen och läsa om sånt som varit. Vill inte att det blir som om 2015/2016 inte existerat. Därför kommer jag försöka börja skriva igen. Kanske börja fotografera lite smått med något annat än mobilkameran. Men vi får se. Det är inga löften, bara ambitioner.
 
 
Har äntligen fått upp tavelväggen i vardagsrummet / Numera bär jag glasögon till vardags / Finns det något lyxigare än ett tjockt magasin? / Den underbara vasen från Cooee kommer verkligen till sin rätt med ett par vackra, franska tulpaner .
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller tummarna för att det är nu allt vänder!

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken fin tavelvägg!

#3 - - Lina:

Åh hoppas verkligen att det är slut på stora motgångar efter er väg! 😘 Om lusten faller dig in framåt våren kan du alltid få fota mig och min käre man, men självklart med fika denna gång ;) kramar

Svar: Haha det gör jag gärna om fika ingår ;)
thepioneer.blogg.se

Till top