Jag är inte starkare än såhär

Everyday / Permalink / 3
 
Så har kroppen sagt ifrån igen. Utmattning, depression och ångest har brutit ner mig. Igen. Jag har gått från att känna mig stark och glad till att ta en minut i taget. Jag är inte starkare än såhär. Jag kan tydligen inte kämpa på och lura kroppen hur länge som helst för tillslut skriker den stopp! och där är jag nu. Så nu måste jag lära mig att andas igen. Försöka se glädjen och meningen i saker och vila. Själsligt och kroppsligt. En minut i taget. 
#1 - - Lina:

Du är stark och kommer finna kraften och glädjen med allt igen😘 Försök att inte vara för hård med dig själv påvägen ❤

#2 - - Mirre:

Oh så fina

#3 - - Christina:

Hej, vad duktig du är på att fotografera! Jag jobbar på en tidning så jag var sett det mesta.
Angående din utmattning osv, maila gärna mig, jag har ett förslag till dig på hur du kanske skulle kunna komma ur detta.
Ha det fint!

Till top