Släktmiddag

Everyday / Permalink / 0
Idag ska vi iväg och äta middag med större delen av sambons familj. Det kräver lite planering från min sida. Jag sov ut imorse och har sett till att inte ha några måsten inplanerade imorgon. Dagen idag har jag spenderat vilandes på soffan medan resten av familjen varit på badhuset och badat. Men det är inte bara jag i familjen som behöver planering och återhämtning. Ett av syftena med att berätta om min sons autism var att kunna skriva mer öppet om vad det innebär för mig som mamma utan att behöva utelämna vissa detaljer och skriva i gåtor som jag har känt att jag har behövt göra förut. Om jag känner att jag orkar sedan så ska jag lyfta fram ett par saker men nu är det dags att gå igenom planeringen för eftermiddagen här hemma och börja packa ihop oss. 
Till top