Sommarlov och lemonad

Everyday / Permalink / 0
Igår firade Noel och jag in att sommarlovet är här med lite lemonad på balkongen. Mitt mål i sommar (om man nu kan kalla det mål, snarare en förhoppning) är att jag ska hitta tillbaka till läsningen och kunna ta mig igenom den stora högen med olästa böcker som jag har på golvet i sovrummet. Jag smygstartade lite på Kreta och lyckades läsa tre böcker där men sedan när jag kom hem så tog det bara stopp. Jag behöver liksom full koncentration och totalt lugn omkring mig för att kunna läsa. Det är något helt nytt för mig. Tidigare så läste jag när än jag fick chansen och helst med musik till. Men nästa bok på tur är alltså den ovan, Sophie Kinsellas Mitt inte så perfekta liv som jag fick hem genom min bokklubb häromveckan. Den verkar precis sådär bra och lättsam som jag behöver. 
 
Till top