Amaryllis på snitt

Everyday / Permalink / 0
     
 Amaryllis på snitt, hur fint? Jag älskar när en ny säsong kommer med nya, vackra blomster. Nu ska jag njuta av snittamaryllis fram till jul och sedan gissar jag att tulpanerna kommer ta över. De har ju redan börjat dyka upp men jag tycker det är lite tidigt än och väntar gärna till januari med tulpanerna. Jag har fått upp en tavla ovanför soffan igen också. För några veckor sedan så tog jag ner alla tavlor för att kunna börja om på tom kula. Jag sålde också stora delar av vår inredning och helt ärligt har det känts lite tomt här i vardagsrummet. Just nu är det två olika inredningsstilar som krockar för mig. Att ha en enhetlig stil är något jag uppskattar på senare år  och jag hade verkligen fått till det bra innan med den linblå väggen men när jag valde att måla om så brast det lite och min förmåga att organisera och planera är ju inte den bästa efter utmattningen. Vi får se vart vi landar när det är klart helt enkelt. 


Till top